22.08.2013

Lykken er en handymann

Jeg skryter uhemmet av min bedre halvdel, jeg er klar over det.
Han fortjener hvert eneste ord!
Jeg hadde ikke greid noe av det jeg har gjort i det siste uten han - verken på den ene eller den andre måten.
 
Nå har han hatt et par fridager etter en lang og tildels hard jobbeperiode - og disse dagene har han brukt på å lage ting og tang til butikken min.
 

 
Kul tavle/oppheng laget av et gammelt vindu. Kommer et par til i samme stil.

 
Knaggrekker laget av plank vi har hentet fra et gammelt vognskjul - digger spesielt den som er litt ujevn i toppen.
En kunstnerisk frihet snekkeren har tatt seg - veldig bra valg!
 
I tillegg har han snekret et bord av gamle gulvbjelker og skal lage noen speil.
 
Gleder meg til å vise det frem etterhvert!
 
Fortsatt god torsdagskveld!
 
Klem, Marianne.


5 kommentarer:

  1. Det er herlig med slike handymenn og for en flott ide :)
    I dag har min fridag så vi skal male kjøkkenbenken- det har jeg villet lenge...men endelig :) er veldig spent da :)

    God helg Marianne

    Klemmer fra Monica

    SvarSlett
  2. Så stilig!! Flink da!
    Ønsker deg en fiiiiin helg! Klem

    SvarSlett
  3. Kjempeflott :)

    God helg!

    Enjoy life.

    SvarSlett
  4. Vi er nå heldige med disse handy mennene våre Marianne ;) Hva skulle vi gjort uten dem?
    Håper du får en fin helg.
    Klem fra meg !

    SvarSlett
  5. Dere er virkelig flinke, og heldig er du som har en så flink Atle.

    God helg og klem

    SvarSlett