25.08.2013

Ferdig med ny bestilling

For litt siden var jeg ute og spiste med en tidligere kollega og noen andre damer.
Vi kom i snakk om oppussing av møbler - jeg leverte tre stoler til min kollega for halvannet år siden.
 
Hadde jeg en gammel dør stående, kanskje?
 
Tilfeldighetene ville det slik at vi hentet en gammel dør på en gård for ikke så lenge siden.
 
 
 
Flott i seg selv, men litt "vanskelig" farge, kanskje.
 
Nå ser den slik ut.
 

 


 
Denne skal til en lykkelig dame på Jessheim.
Jeg er så glad når jeg treffer det kunden ønsker seg.
 
Noen har gjort meg oppmerksom på at dette sitatet tilhører en anerkjent kunstner.
Visste ikke det da jeg brukte servietten til å lage pynten, så dette er gjort uten min viten.
Jeg vil også nevne at merket som selger disse serviettene ikke har nevnt kunstnerens navn på pakken, eller at det ikke er lov å bruke det til andre ting enn å tørke seg rundt munnen med.
Har sendt mail til de som selger merket for sikkerhets skyld.
Pes.....
 
Ønsker dere alle en flott søndag!
 
Klemmer, Marianne.
 
 
31.08.13 : Jeg har fått mail fra Mille Moi, og jeg har ikke brutt åndsverkloven.


 


1 kommentar:

  1. God morgen!
    Først og fremst - døra ble kjempefin. Heldig dame spm får den. Og angående sitatet. Men herregud da! Du har kjøpt en vare og bruker den til videre salg. Hvis vi hele tiden skulle tenkt på hvor hele verdens sitater kom fra så ville vi hatt en fulltidsjobb og mere til.
    Hjelp!
    Ha en flott uke Marianne ;)
    Klem fra meg :)

    SvarSlett