17.06.2014

Havets farge

Det er litt stille på bloggfronten for tiden; det skjer mye ute i hagen og på jobb.
Jobber stort sett 6 dager hver uke - og selv om det ikke er spesielt mye å gjøre i butikken akkurat nå - det kjennes godt.
En slitsom omleggingsprosess i kommunen har gjort at vi har vært litt på tå hev over flere uker - det merkes også.
Nå har vi fått en avklaring - og begynner på ny arbeidsplass innen 1.juli.
Jeg for min del er jo spent på om jeg har jobb etter ferien - foreløpig velger jeg og ta det med ro og ikke tenke så mye på det.
Heldigvis bare tre korte uker igjen til sommerstengt butikk og ferie.
Skal nytes!!
 

Jeg har hatt disse sifonene i stuevinduet lenge uten at jeg har vært helt fortrolig med fargen.
Litt rart i grunn at jeg ikke har tenkt på at jeg fint kunne tilføre litt andre ting i samme fargeskala i resten av interiøret - men som sagt: Jeg er litt "av" for tiden.
I dag fikk jeg derimot et stort behov for å shoppe litt.
Fint med Europris og -Nille som har billig tilbehør - jeg er nemlig litt i sparemodus også. ;-)
 
 
Brettet er nytt, Norgesglasset har jeg dekorert for lenge siden.
Passer fremdeles inn.


 
Til og med på potteskjuleren greide jeg og finne den fargen.
:-)

 

 
En gammel bok hadde også den "riktige" nyansen på omslaget.


"Plankeskilt" fra -Nille.
 

 
Kun denne delen av stua som har fått et innslag av turkis - i spisestuedelen har jeg et gammelt rødt skap.
Synes det ble altfor grelt med denne fargen der.
 
Tusen takk for alle besøk på bloggen.
Jeg har lovet et gavedryss så fort det blir 100 følgere - antall sidevisninger har for lengst passert målet mitt.
Jeg gir bort en gavepakke fra NuSkin - deilige velværeprodukter som er snille mot huden.
 

Vi blogges!
 
Klem, Marianne.
 

 



2 kommentarer:

  1. Turkis er en god farge, og gir fint innslag i det lyse interiøret.
    Jeg har jo malt turkis i lysthuset, men ble litt mye turkis - får være slik til neste år.
    Kos deg i sommervarmen, og så sees vi plutselig :)
    Klem

    SvarSlett
  2. Fint med litt fornyelser og jeg sier meg enig med deg.
    NIlle og Europris er fine å shoppe hos til en billig penge.
    Høres slitsomt ut med omlegging og uvisshet om man har jobb. Håper alt ordner seg og at du får en super ferie.
    Klemmer fra Marit

    SvarSlett