18.03.2011

Fredag....

...IGJEN.... Det er den desidert beste dagen i uka, og jeg ofrer gjerne mange ting for å ha den hjemme med familien.

Jeg har tidligvakt på jobben på fredager, og er tidlig hjemme.... Herlig å komme hjem til nesten tomt hus, sette på en kopp kaffe og finne joggebuksa...synke ned i go'stolen med kaffekoppen og virkelig kjenne at det er helg!!

I dag kom det nye nummeret av Vakre hjem og interiør, og det er godis i hele helga...

Blar litt når det kommer, legger det bort og tar det fram igjen..og igjen....

Mange fine og spennende repotasjer, og i denne utgaven var det virkelig mange og interessante tips.



Har prøvd meg på å dekorere et vedtre, og synes det ble ganske fint.
Tror jeg må finne en måte å lage et oppheng på, for det er litt ustødig.

Morsomt å jobbe med materialer man ikke pleier å bruke...

I morgen skal konfirmanten i huset på konfirmasjonsleir, og eldstemann på konsert sammen med noen venner.
Jeg hadde egentlig tenkt å bli med, billetten ble kjøpt for lenge siden,men jeg har bestemt meg for å bli hjemme.
Har gitt beskjed til de som arrangerer turen, sånn at noen andre eventuelt kan kjøpe billetten.

Føler meg litt kjip, men orker liksom ikke...
Mulig det er fordi jeg har vært såpass mye syk i år, og at det er litt mer jobbing om dagen enn jeg hadde forutsett.... Jeg vet ikke...
Det blir en rolig kveld hjemme, uansett hva de andre mener om den saken.

Det virker litt dumt å klage over at det er mye jobb akkurat nå, jeg storkoser meg på jobb og har det fortreffelig....

Ja ja...

 Ønsker dere en riktig god fredagskveld med et lite stemningsbilde fra gangen.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar