28.03.2011

Mange hjerter små....

..er ferdige.... Jeg gikk tom for hvit sytråd, glemte å sjekke på lørdag om det var nok...

Litt typisk for en ikke helt dreven "sydame"...

I dag kjøpte jeg to sneller, må være sikker på at jeg har ei stund til...


To - tre stykker er fremdeles ikke ferdige og et måtte kastes på grunn av dårlig søm.. Ja ja, man lærer så lenge man lever...


Vintage hjerter laget før jul, har endel igjen av disse.
Pris for de små er 40 kr/stk, de største koster 50 kr/stk

Nå er det helt på tampen av dagen, og jeg tror det snart blir "god natt" fra meg for denne gang....

I morgen må mannen i huset ut å kjøpe ny vaskemaskin, nå er det definitivt slutt på innsatsen fra den vi...han.... har hatt i 15 år.
Har skjønt det en stund at det har vært siste reis, den har fusket endel med sentrifugeringen siden før jul....

Vel, vel..ikke akkurat det vi hadde tenkt å presse inn i konfirmasjonsbudsjettet, men vaskemaskin MÅ man ha....

Kan ikke se for meg håndvask av tenåringenes til tider store forbruk av klær....Jeg er full av beundring for fortidens husmødre som brukte vaskebrettet og kokte klærne i store kjeler...

Det er jo noe man kanskje bør tenke litt på, hvor godt og enkelt vi faktisk har det på de fleste områder....

Ha en god kveld og en god natt!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar