01.03.2011

Morgen

...og jeg koser meg med nytraktet kaffe og titter litt rundt på nettet. Har mine "faste" sider jeg liksom MÅ innom...
Begge guttene har gått på skolen, og far i huset har kommet seg opp av sengen han og...
Han er heldigvis bedre i ryggen etter at han pådro seg hekseskudd i helga... Kanskje på tide at det er nok snø nå??


I dag sender jeg to sånne lykter til ny eier, de har vært veldig populære, spesielt med dette mønsteret.
Jeg HÅPER jeg finner tilsvarende motiv på flere servietter, for å si det sånn.....

Søndag hadde vi koselig besøk av en niese av meg og hennes lille familie.
Det er ikke så mange av tante"barna" - som selvsagt er voksne nå - vi har kontakt med, så vi setter stor pris på det.

Jeg har vært tante siden jeg var halvannet år, så jeg har god trening....men kanskje jeg ikke har blitt en GOD tante før etter at jeg ble voksen selv...
Vel vel, koselig er det!



Hun kjøpte et nøkkelskap av meg også, i samme stil som dette.
Jeg er jo lykkelig for hvert salg...

I går hoppet jeg i det, og spurte en kollega av meg om hun kunne tenke seg å ha et "homeparty" for meg, og hun ville!!!

Nå må jeg bare finne en måte å presentere dette på, og så setter jeg i gang, forhåpentligvis med gode resultater....

Ha en god dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar