02.04.2012

Fantastisk helg i Bodø

Da er en herlig helg i Bodø over - koselig å treffe alle søsknene og mamma!
Været var nydelig hele helgen, det har jo endel å si når man skal reise. (Synes jeg.)


Lørdag kveld var det stor feiring av min flotte søster Gro, hun fylte 50 år 22.mars.




Det vi IKKE visste - men kanskje hadde en liten mistanke om - var at hun og samboeren hadde giftet seg på fredag.
Dermed ble det tredobbel feiring! Morsomt!






Jeg ble slett ikke glemt - eget gavebord til og med - kommer bilder etterhvert av de fine gavene jeg kunne pakke i kofferten.




Slettes ikke verst å bli 40 år!


Her kommer et lite bilderas av søsken og andre familiemedlemmer; jeg var så heldig å treffe igjen to søskenbarn jeg ikke har sett på altfor mange år.





Mannen i mitt liv - Atle.


Mamma'n min - i sitt 83.år synes jeg hun er en vakker dame.


Svein - nest eldste bror.


Jorunn - vår kjære storesøster.


Torill - nest eldste søster.


Storebror Rolf og hans yngste datter; Helene.
Begge kledd i filipinske nasjonaldrakter.


Svigerinne Wenche - gift med Svein.


Jubilanten med sine sønner.


"Minstebarna " sammen med sin mor.


Og selvfølgelig det tradisjonelle søskenbildet.
Skaper like mye latter og moro hver gang.




Nydelig bordpynt.

Vil med dette ønske dere en nydelig mandag - og tusen takk for alle koselige kommentarer fra dere på forrige blogg!

Ønsker også nye følgere velkommen - trivelig at du finner veien hit!

Klemmer, Marianne.


1 kommentar:

  1. Dette såg koselig ut, Marianne. Og så heldig du er som har mange søsken. Blir mye feiring på deg på kort tid nå :)

    God påske - og klem

    SvarSlett