28.04.2012

Første markedsdag over

..og jeg er sliten... Har stått mer eller mindre i 6 timer på et hardt stallgolv - i kveld blir det garantert godstolen til jeg finner senga.


Synes selv jeg har fått til en fin utstilling - og har fått mange , gode tilbakemeldinger.






Salget har vært midt på treet, men jeg er fornøyd og synes det er fint at jeg har fått vist meg fram.
Dessuten er det en dag i morgen også!


Det beste er jo at jeg har blitt kjent med mange, nye mennesker - og forhåpentligvis knyttet noen nye kontakter.
Det er alltid positivt!
Har blant annet stand ved siden av RetroRosa - sjekk ut nettbutikken hennes her: www.retrorosa.no


Ordentlig trivelig dame med sansen for 50, 60 og 70-tallet.


Så har jeg Kjersti fra GrønnLykke rett i nærheten; hun som er hovedårsaken til at jeg fikk plass på markedet i år.
En av mine favorittbutikker som ligger her på Råholt.


Så har jeg snakket endel med et par trivelige damer fra Bøtteknotten som holder til på Bjørkelangen Stasjon.
Freske jenter med sans for retro det også.






Jeg har kjøpt meg lite så langt - men greide ikke å la dette korset være...
Det er ca 30 cm høyt og har stått på ønskelista lenge.

Nå koser jeg med et glass rødvin - og skal spise lørdagspizza om litt...

Til slutt vil jeg ønske nye følgere velkommen og takke for alle hyggelige kommentarer dere er så søte å legge igjen!

Ønsker dere en riktig fin lørdagskveld!

Klemmer, Marianne.

16 kommentarer:

  1. Fy søren så mye fint du har laget Marianne.

    Neste gang jeg skal nedover mot Gardermoen så skal jeg sette av tid til å komme innom hos deg.

    Lykke til med morgendagen.

    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Inger! Du er alltid velkommen til Sagmovegen 34!
      Telefonnummeret mitt har du jo, så send en sms når du er på disse traktene. Da skal jeg sette på kaffen og glede meg til å skravle litt med deg!
      Gleder meg til i morra - selv om beina protesterer! :-)
      Klemmer.

      Slett
  2. Hei Marianne.
    Så koselig med et sånt marked. Så flink du er.
    Masse flotte ting her ja.

    Koselig å titte innom til deg her.
    Ønsker deg en fin kveld med pizza og vin.

    Klem Margareth

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk - så koselig at du liker det jeg lager!
      Veldig koselig med marked - og å treffe nye mennesker!
      Klemmer.

      Slett
  3. Heisann Marianne! =)

    Du kjem med gode ord, som alltid. =)

    Eg kjem nok til å ha ei veldig avslappa helg, viss ikkje sola kjem for fullt i morra, for då blir det nok aktivitet! =)
    Skulle ønske eg budde nærmare deg og kunne gå på messa der du er!
    Takk for oppløftande ord, og ei riktig god helg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Kjære Bente - tusen takk for dine gode ord! <3
      Hadde vært trivelig å treffe deg en gang - kjenner at det hadde vært fint! Klemmer.

      Slett
  4. Så mye fint. Lykke til med videre salg i morgen.
    Klem, Drude

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Drude!
      Håper på godt salg i morgen - alltid positiv!
      Klemmer.

      Slett
  5. Masse lykke til i morgen!! ;) Vi koser oss også med et rødt et. Hilse. Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk - gemalen hilser tilbake!
      Klemmer.

      Slett
  6. Herlighet hvor mye fint du har! Du kommer nok til å få mange nye kunder. Om de ikke handler i helgen, kontakter de deg nok senere;) Ønsker deg lykke til med morgendagen!
    Klem fra Edny

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Edny!
      Har hatt bra ettersalg før, så er optimist - og gleder meg til en ny dag på marked!
      Klemmer.

      Slett
  7. Så mye fint!! Jeg skulle gjerne vært i nærheten, da hadde jeg besøkt boden din! Lykke til i morgen, dette er ting som sprer glede for øyet. Finfin søndag til deg :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for hyggelig kommentar - og for at du tittet innom!
      Velkommen tilbake!
      Klem.

      Slett
  8. Så fin stand du har laga til -
    og masse fint :)

    Lykke til vidare i mårgå :)))

    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk - håper på bedre salg i dag!
      Klemmer.

      Slett