03.04.2012

Ny give away

Sola skinner, jeg har påskefri og livet er i grunn veldig bra!
Har i en tidligere blogg nevnt at jeg skal ha en ny give away over påske - men jeg klemmer til og drar den i gang nå i stedet!






Mannen min har vært så snill å sponse meg med to gavekort fra Sport1 - begge er på 250 kroner og kan brukes i hvilken som helst Sport1 - butikk.


Det er mye fint på vei inn i butikkene nå - og tror at dette kan passe for de fleste?


Ønsker du å delta i trekningen, gjelder følgende : 
  • Du kan trekke et lodd for kommentar under dette innlegget.

  • Du kan trekke et lodd som følger eller om du legger deg til som følger.

  • Du kan trekke et lodd for å linke innlegget, enten til egen blogg eller Facebook.
  • (Skriv hvor du linker hen)
Hvis du ikke har blogg eller Googlekonto kan du også være med, bare husk å legge igjen mailadressen din i kommentarfeltet.

Trekker loddene 22.april.


Da ønsker jeg deg velkommen og lykke til!

Klemmer, Marianne.



15 kommentarer:

  1. Hei
    Jeg vil gjerne være med, 2 lodd (kommentar og følger)
    line.strandli@gmail.com

    SvarSlett
  2. Hei hei
    Slenger meg med, 1 lodd på meg :-)
    Innom også for å fortelle at Nettbutikken min er åpnet!
    Jeg har lagt inn masse varer,
    og mere er på gang.
    I anledning åpningen,
    har vi mange varer til redusert pris.
    Jeg håper Butikken faller i smak,
    og skiller seg ut av mengden,
    og at du tar turen innom,
    igjen og igjen.
    Du må gjerne lagre adressen :)

    www.tinesshabbychic.com

    VELKOMMEN!

    SvarSlett
  3. Hei :) Jeg kunne tenkt meg 2 lodd jeg .:)

    Så koselig du fant meg igår. Nydelig blogg du har. Følger deg videre...

    Klem Margareth.

    SvarSlett
  4. Så fine premier, Marianne.

    Jeg er med :)

    Linker på bloggen min.

    Klem

    SvarSlett
  5. Heia Marianne :)
    Hiver meg med å trekker 2 lodd hos deg, kjempebra premie :)
    Så søte de ble de stettfatene du har lagd under her med, kjempesmart :)

    Ønsker deg ei kjempefin påske
    Klem Mette :))

    SvarSlett
  6. Tar full pott eg ;)
    Er ikkje her desse butikkane,
    men det finn eg vel ein annen plass
    om eg skulle vere så heldig ;)

    Linkar på pustepausebloggen :)

    Klem

    SvarSlett
  7. 2 lykke lodd :)

    God påske, nyt livet!

    Crape diem

    SvarSlett
  8. Jeg er med og tar to lodd jeg =)
    Klem Line

    SvarSlett
  9. Jeg er med på alle = 3 lodd

    klem tone

    SvarSlett
  10. jeg er med på alle 3. Linker til FB. Kos bliogg du har.

    Klem Jorunn

    SvarSlett
  11. Så hyggelig gjort, Marianne : ) legger fingrer i kryss for at den fine premien blir til meg. Skalfølge deg uansett selvfølgelig <3

    SvarSlett
  12. Hei :)
    Jeg tar 3 lodd :) Linker til fb :)
    Ha en fin dag!
    Klem Laila

    SvarSlett
  13. Tjo ho Marianne. Du er superflink. Klem Lise

    SvarSlett
  14. 2.lodd..komentar og fb. Linnsvenkerud@hotmail.com

    SvarSlett