02.06.2011

Tallerkenhylle og oppslagstavler med vri

Ser at det er flere med meg som opplever at det samler seg "støv" i krokene på bloggen.
Det er så hektisk, dagene flyr avgårde og jeg rekker nesten ikke å henge med.

Må innrømme at jeg teller ned til ferie nå, og mange dager uten planer og klokke....
Skjønt, planer har man alltids nok av....
Det blir antagelig hjemmesommer for oss i år, huset trenger en omgang med beis, og vi skal utvide terrassen... Heldigvis har vi evnen til å kose oss og slappe av hjemme, så vi ble tilslutt enige om at det var en grei løsning i år...
Det er mange spennede severdigheter i overkommerlig kjøreavstand, så det blir nok ikke bare jobbing.
Har badestrand en kort sykkeltur unna, så det bør heller ikke bli et tungtveiende argument for å dra på ferie.

Idag har vi kost oss i sola, og gjort litt småtterier ute.

Siden det er helligdag, har gressklipper og snekkerutstyr fått hvile, istedet har vi puslet med noe annet.
Jeg har malt et par stoler og nattbord, og gjort ferdig en tallerkenhylle jeg malte uka som gikk.


Har malt den i fargen DUS, som vi har på veggene inne. Litt blonde er limt på, det synes ikke så godt på bildet, men det ble veldig fint!
Litt tekst på hyllen gjorde seg også.

Jeg bruker klistremerker, og tar decopagelim over for bedre holdbarhet.



Min mann lagde disse oppslagstavlene - helt av seg selv - av to gamle vindusrammer.
Veldig morsomt at han viser litt interesse for min hobby og bidrar så mye som han gjør!

Jeg synes de er kjempefine, men har ikke mer plass inne til mer....

Har flyttet mange ting fra "Bua" til hans hobbyrom i dag fordi jeg ikke kunne bevege meg inne der....Enten må jeg få et større rom, eller så må noen komme å befri meg fra alle disse tingene.....

Ønsker deg en fin kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar