20.02.2012

Gine - skredderbyste i vintage stil.

I gangen har jeg en "gine" - skredderbyste - stående.
Den er i typisk "Marianne-stil", synes selv den er ganske søt.








Har malt den med kalkmaling, synes det gir et fint og slitt utseende.


Nå er den imidlertid under vurdering; lurer på om jeg skal selge den.
Den er liksom "litt i veien"...


Skal tenke grundig og hardt på det fram til 4.mars, da skal jeg ha åpent hus og (forhåpentligvis) få solgt unna endel av tingene jeg har stående.


Nyter fridag i dag, og har vært på shopping for en venninne som ville ha nytt middagsservise.
Synes det er veldig gøy å få frie tøyler til å handle, og ekstra morsomt når det jeg finner faller i smak.


Fortsatt fin mandag til deg!


Klemmer, Marianne.

3 kommentarer:

  1. Så heldig du er som har en skredderbyste, Marianne :) Jeg har lyst på en sånn, men av gammel årgang, sånn litt gulnet... Takk for koselig kommentar hos meg i dag.
    Klem

    SvarSlett
  2. Hadde jeg hatt plass skulle jeg kjøpt den sporenstreks. Men vil nok antakelig være mer i vegen hos meg enn hos deg. Og så irriterer det meg å tanke på at jeg ga vekk flere byster for noen år siden, men gjort er gjort....

    Ha en fortsatt fin mandagskveld :)
    Klem

    SvarSlett
  3. - elkser slike byster og din var
    superskjønn, Marianne :) Jeg har
    selv to slike, en "kvinne" og en
    "mann" :)) men jeg har ikke gjort
    noe med dem ennå... Ønsker deg en
    fortsatt fin uke, klem fra Mette

    SvarSlett