15.04.2012

Gammelt treskap


For litt siden linket jeg noen bilder til FB-profilen min av noen gamle skap.
Har i grunn ikke hatt plass, men rett før påske kom en kollega og sa at de hadde et sånt skap stående.
Om jeg var interessert?
Joda, jeg sier igrunn ikke nei takk til sånne tilbud...
Må ha gjort NOE riktig, for hun ville gi det til meg.
Jeg måtte jo tilby henne å betale det, men hun stod på sitt, penger skulle hun ikke ha.
Det eneste jeg måtte love, var jeg skulle beholde det selv.



I går var Atle avgårde og hentet skapet - er det ikke fint?
Litt merkelig vinkel på dette bildet, kanskje, men samme det...


Skal kle hyllene med fint papir eller voksduk, de er trehvite og det synes jeg ikke passer inni det fine skapet.
De gamle kassene passer fint inni, og hyllene kan romme mange småsaker.



Denne knotten skal på plass etterhvert, det mangler nemlig et håndtak.
Nå ligger det bilder på spisestuebordet som skal henges opp et annet sted, men det er bare gøy med litt forandring.


Har sendt mannen avgårde til Lillehammer på messe i dag, og jeg har planer om å hvile formen tilbake... Blir dårlige såpeserier, varm te og godstolen på meg...


Ønsker deg en riktig god søndag!

Klemmer, Marianne.

18 kommentarer:

  1. Lucky you! Herlig når man har plass til å ta imot slike skatter :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk skal du ha, Marit. Vi hadde egentlig ikke plass, men det ble ryddet veldig kjapt. for å si det sånn!
      Ja, jeg synes jeg er heldig nå! :-) Klem.

      Slett
  2. Heldig du er. Kjempefint skap.
    Klem, Drude

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk skal du ha, Drude. :-) Tenk å gi bort noe sånt - men jeg er veldig glad for det! Passer perfekt her hos meg! Klem.

      Slett
  3. Heldige du :-)Det var et virkelig fint skap :-)
    Hilsen Rita

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk skal du ha, Rita! Ja, jeg kjenner at jeg er heldig når sånne ting skjer. :-)
      Klem.

      Slett
  4. Gratulerer med nok en skatt !!
    God bedrings klem <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Ingrid!
      Tenk, jeg kjenner at det begynner å lette i toppen... En herlig følelse.
      Ble veldig glad for skapet, synes det er nydelig!
      Klem.

      Slett
  5. så nydelig et skap...elsker sånne :-)

    klem tone

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg er overveldet ennå - tenk at hun bare ga det til meg... :-)
      Kommer til å lete etter flere, de er veldig vakre!
      Klem.

      Slett
  6. Så fint skap!! Det er hyggelig å gi bort et slikt skap til noen som virkelig setter pris på det, og som fortjener det;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk skal du ha, Edny!
      Jeg hadde gladelig betalt for det også, men setter jo stor pris på at jeg fikk det - det er en fin gave for meg. :-)
      Klem.

      Slett
  7. Så fint skap. Jeg elsker også slike skap.

    Ha en fin dag.
    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Snakket med en dame forleden som sa at sånne klesskap er veldig vanskelig å få tak i - og i samme slengen fikk jeg et tips om en bruktbutikk der antikviteter selges til en slikk og ingenting. MÅ dit så fort jeg er frisk! :-)
      Klemmer.

      Slett
  8. tillykke - Fint Fint skab ... skal der mon ikke noget rigtigt yndigt tapet på hylderne ?

    Ha' en rar aften ;o)
    Knus Frida

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Frida. Jo, jeg skal finne et fint tapet å ha på hyllene... Gode forslag mottas!
      Klemmer.

      Slett
  9. Så innmari fint skap!!!!!
    God helg =)
    Klem Line

    SvarSlett
    Svar
    1. Liker skapet bare bedre og bedre, jeg. Tenker at dette er et av de møblene jeg blir glad i... :-)
      God helg!

      Slett