20.08.2012

Litt nostalgi - igjen

Jeg vet ikke helt om det er alderen som begynner å gjøre seg gjeldende hos meg, men jeg har blitt veldig opptatt av at ting skal ha en historie eller minne meg om noe hvis jeg skal ha det i huset.
Flere som har det sånn?

Har vært innom bruktbutikken flere ganger, og sett på dette kaffeserviset til 6 - på lørdag turte jeg ikke å la det stå igjen.
Jeg hadde akkurat maken da jeg flyttet for meg selv første gang - men underveis forsvant det et eller annet sted.



Blått og hvitt porselen er en stor favoritt - kommer til å ha mye glede av dette!

I går brukte jeg litt tid på å støpe noen såper - må ha litt småplukk når man er på marked.
Støpte med rose - og lavendelduft, men det morsomste er jo å dekorere dem etterpå.




Laget et plan på hvordan jeg skal ha utstillingen min også, synes det er greit å ha det på papir.
I dag skal jeg sy duk av strie til å ha på bordet jeg har tenkt å bruke, det passer fint til både produktene mine og stilen forøvrig.

Jeg nyter min mandag - håper den blir super for deg også!

Klem, Marianne.

4 kommentarer:

  1. Så flink og kreativ du er, så nydelig pakket inn de såpene.
    Jeg vil gjerne kjøpe noen av de, de er jo perfekt vennnine gaver :)
    Kan man bestille på facebook siden din? Jeg får sjekke ut der!

    Go klem

    SvarSlett
  2. kjempeflott servise :)

    Og de såpene ble kjempefine! :)

    SvarSlett
  3. prøvde meg på såper i fjor...ikke velykket ;-(
    du har jo fått dem helt perfekte :-)
    kaffeservise var så nydelig...jeg liker også gamle ting som har sjel og en historie :-)

    klem tone

    SvarSlett
  4. Så fine kopper:)
    Jeg har bare gamle ting jeg har fått eller arvet fra familie eller lignende....det må bety noe for meg for at jeg skal ville ha det:)
    Klem Line

    SvarSlett