05.01.2013

Roser


Jula er koselig, men jeg må innrømme at jeg synes det er godt å få pakket det bort igjen.
Jeg begynner å pynte allerede til første søndag i advent, så da har man vel lov å bli litt lei?
I går var jeg innom Plantasjen etter jobben og kjøpte disse rosene.
Liker at de har litt grønnskjær i kantene på  kronbladene, det gjør dem spesielle.


Vasen i pressglass fikk jeg fra et dødsbo, synes de er veldig vakre.





Varsel om en vår som ikke er så veldig langt unna nå.

Gleder meg, har mange planer for hagen og ikke minst drivhuset.
Har sett i frøkataloger og drømt meg bort, men tror jeg skal starte pent og ikke ta meg vann over hodet første året.

Jeg er tilbake på jobb etter en deilig juleferie, gleder meg allerede til neste gang det er fridager i en lang rekke.

I morra skal vi en tur på hytta, må sjekke at alt er i orden, og ha en rolig dag der oppe.
Helsebot i hvert eneste minutt!
Håper jeg får mulighet til å prøve den  fine linsa jeg fikk til kameraet mitt til jul - landskapsbilder er det neste jeg skal prøve meg på.

Her er huset fullt av ungdommer, så det blir snart lørdagspizza her hos oss.

Vil slå et slag for gavedrysset mitt i dette innlegget også, du finner det her.

Vi blogges!

Klem, Marianne.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar