27.03.2013

Påskefri!

Jeg har allerede hatt noen dager fri - nå tar også mannen i huset litt ferie.
Vi gleder oss til å nyte solskinn og vakkert vær - og har flere planer både alene og sammen med venner.

I dag har jeg puslet litt i huset mens jeg har ventet på at han skal bli ferdig på jobben.
Noe særlig mer påskepyntet tror jeg ikke det blir.




Løker i små potter formet som eggeskall.
Tror det er perleblomster, men er ikke helt sikker.
Grønne lys.




Jeg har laget et par små fat av gamle asjetter og vinglass.
Det ene er bortbestilt, det andre ville jeg ha selv.
De gamle sandkakeformene skal fylles med litt påskegodt etterhvert.



Krydderurter til påskens mat - lekkert og dekorativt.
Dufter herlig også.

Ønsker dere alle en riktig god og avslappende påske!

Klemmer, Marianne.





4 kommentarer:

  1. Så stilige de "eggene" til løkblomstene!
    Blir spennende å se hva som kommer opp der da, når du ikke er helt sikker :)

    Kos deg masse med gode påskedager, god klem :)

    SvarSlett
  2. Akkurat passe påskepyntet :o) Spennende med løker en ikke helt vet hva er :o) Ha en deilig påskefeiring! klem fra Nina

    SvarSlett
  3. Stilig pynting hos deg da :)
    Håper dere får noen gode dager, sjøl om jakt på lokale nok vil ha høy faktor de nærmeste dagene.

    Påskeklem fra meg og Klumpen :)

    SvarSlett
  4. Så mange fine bilder! Riktig god påske ønskes din vei :)

    SvarSlett