04.08.2013

Markedshelg i Nannestad

I helgen har jeg hatt varer på marked hos Elin i Nannestad.
Fordi jeg dobbeltbooket meg i går, fikk jeg kun muligheten til å være der selv i dag - en fin dag med sol og trivelig selskap.
 
Du finner bloggen til Elin her.
 


 
Linda er et nytt bekjentskap for meg - hennes blogg finner du her.

 
Gun-Iren tryller med symaskinen - hennes facebookside finner du her.



 
Tusen takk for en trivelig dag, jenter!
Jeg gleder meg til fortsettelsen!
 
Nå venter opprydning i butikken - dere andre får kose dere i sola - hvis dere har den!
 
Klem, Marianne.


4 kommentarer:

  1. Det ser ut som et fantastisk marked. Så mange herlige skatter ;-)

    Ha en riktig god natt!

    SvarSlett
  2. Det så koselig ut :) kunne godt tenkt meg å vært der men hele helgen gikk bort i besøk- vi har hatt barnebarnet blant annet. Håper det kommer flere sjanser :)

    Ønsker deg en fin uke Marianne

    Klemmer fra Monica

    SvarSlett
    Svar
    1. Du kan komme innom mitt lille rom når du vil - bare å si fra! Jeg åpner gjerne kun for deg! <3
      Fin mandag til deg!
      Klemmer.

      Slett
  3. SÅ MASSE FINT
    NYT DAGEN
    KLEM ELI:)

    SvarSlett