04.08.2014

Og planen med den gamle døra var.......

 
.....at den skulle henge på veggen.
Inngangspartiet vårt har fått litt av et smykke - i en av mine mange kasser fant jeg et knippe med store, rustne nøkler som passer fint til.
Skiltet og hjertet hadde jeg fra før.



 
Jeg er for det meste tilskuer til alle prosjektene om dagen, er sykemeldt og får ikke lov å anstrenge meg noe særlig.
Kjedelig, men av og til spiller ikke kroppen helt på lag.
Men å tenke er ikke forbudt - så lista med prosjekter for høsten og neste vår og sommer er ganske innholdsrik allerede.
 
Tusen takk for alle hyggelige hilsninger og kommentarer - det setter jeg veldig stor pris på!
 
Vi blogges!
 
Klemmer, Marianne.

8 kommentarer:

  1. Alltid koselig å titte innom deg :) og så du hadde hatt koselig tur til Inger.

    Kjedelig når kroppen ikke vil det hodet vil- God bedring til deg :)

    Ønsker deg fine dager

    Sommerklemmer fra Monica

    SvarSlett
  2. Først vil jeg ønske deg god bedring. Ikke morsomt å være sykemeldt. Så må jeg si at døra bare er såååå kul. Litt av et smykke på veggen. Det gjelder bare å se mulighetene. Det har du gjort her. Flott.
    Klem fra Marit

    SvarSlett
  3. God bedring til deg, håper du blir fort frisk :-) og når det kommer til døra, med nøkler, skilt og hjerte så er den sannelig et smykke :-) Merete-smil :-)

    SvarSlett
  4. Nydelig side du har. Jeg er imponert. Ta gjerne en visitt på siden min som er en del om tapeter Fortsatt fin dag =)

    SvarSlett
  5. Den døra ble bare så perfekt.
    Klems

    SvarSlett
  6. Heisann!
    For ei nydelig dør!! Artig å henge den opp i gangen, sammen med masse gamle nøkler!! Skikkelig flott!!
    Veldig fin blogg du har, legger meg til som følger her, eg :o)

    SvarSlett
  7. Gøy å se flere bilder av døra:)
    På Instagram blir gjerne bildene beskjært mer enn en ønsker...
    Den er helt nydelig denne døra di!
    Leit å være sykemeldt, ønsker deg god bedring.
    Fin kveld til deg!

    SvarSlett
  8. den var bare griselekker...den døren!
    nydelig pynt på den også :-)
    det har blir veldig fint hos dere, med de mange prosjekter.
    god bedring!

    klem tone

    SvarSlett