22.10.2014

Butikk-blogg

Det er lenge siden jeg har vist bilder fra butikken - i dag kommer det et lite bilderas.
Jeg er snart klar til jul - tidlig, men jeg skal ta i mot reiseselskaper fra midten av november.
Da er det for seint å ha julen klar 1.desember.
Synes det ble fint og koselig - håper det er vesentlig tommere når jeg tar juleferie.
 
Velbekomme!
 












Hos Kjersti på GrønnLykke har jeg kjøpt Riverdale Aroma Wax - lukter deilig og varer leeeenge.
To juledufter fikk bli med i dag.
Putter en bit av voksen oppi brenneren og setter et telys under.
Fantastisk!
 


 
Ønsker dere alle en fin kveld!
 
Klem, Marianne.


3 kommentarer:

  1. Koselig med jul. Handlet litt julesaker på Gjenbruksbutikken i dag, for der hadde de funnet fram julesakene i dag. Og skal man henge med i butikkverden må jula fram nå. Alle gjør jo det nå. Fint pyntet tre hos deg.
    Klem fra Marit

    SvarSlett
  2. tolle bilder, wunderschöne dekoration, liebe grüße und einen schönen donnerstag wünscht angie

    SvarSlett
  3. Har jo mange ganger tenkt å ta turen- du har så mye fint :) Ble mye mere hektisk høst her en jeg trodde- men en dag :)

    God kveld klem Monica

    SvarSlett