16.11.2014

Markedshelg over

I helgen har jeg vært på årets koseligste marked.
Kreative Husmødre med min svigerinne Irene i spissen har fylt gymsalen på gamle Hurdal Ungdomsskole med håndlagde produkter av alle varianter.
Jeg glemte dessverre kameraet - men det har vært en fantastisk helg.
I går satt vi knapt nok nedpå - masse folk og supert salg.
Litt stillere i dag, men jeg hadde kunder helt frem til vi stengte klokken 16.
Nå begynner jeg å bli litt kjent, og jeg har hatt mange innom som husker meg fra tidligere.
Hyggelig når svigermødre kommer innom og handler julegaver bare fordi det er gavealternativer i boden min. :-)
 
Og spesielt koselig når medutstillere forteller at de følger bloggen og savner innlegg.
Jeg LOVER at jeg skal bli flinkere! :-)
 
Det eneste jeg har kjøpt bortsett fra håndlaget sjokolade til butikken er en gammel krakk.
Jeg ble helt forelsket med en gang, og ble litt lang i maska da jeg fikk vite at det allerede hadde kommet inn et bud på den.
Heldigvis var det VELDIG overkommerlig å by over - 300,- betalte jeg for denne herligheten.
 
 



 
Sånn passe slitt som jeg liker det og passer jo supert foran gyngestolen.
Må kanskje ha en pute eller kanskje et lite lammeskinn på den, så man ikke får fliser i føttene.
 


I morgen må jeg få unna mange etterbestillinger og finne frem et par vinduer som skal bli speil.
Liker veldig godt at det kommer bestillinger både underveis og etter et marked, det sier meg at folk er fornøyd med det jeg gjør.
Ekstra koselig når de har kjøpt noe før.
Eller de lurer på om jeg kan pusse opp noe de har stående som de vil ta vare på.
 
I heimen for øvrig skjer det ikke spesielt mye akkurat nå.
Fordi butikken er stengt blir det en del ekstrajobbing på bosenteret, så dagene flyr unna.
Dermed er det ikke særlig tid til å dille og dalle så veldig, men nå er det snart tid for advent og jul - da blir det sikkert litt mer å vise frem.
 
Vi sees plutselig!
 
Klem, Marianne.

 
 
 


4 kommentarer:

  1. Den krakken er superfin :)
    Og så bra at du er fornøyd med markedet, og har fått mange forespørsler.

    Klem

    SvarSlett
  2. ich liebe die kleine braune bank!!! liebe grüße von angie und einen schönen abend

    SvarSlett
  3. Kjempefin krakk og som du sier akkurat passe slitt og med den gode fine looken :)

    Herlig at butikken går bra :) Må ta meg turen jeg også....

    Ønsker deg en herlig uke

    Klemmer Monica

    SvarSlett
  4. Så fin krakk!!! Den tror jeg også jeg ville ha gått for :-) Skulle gjerne ha vært på markedet, men det blir litt for langt unna. :-) Ønsker deg en fin uke :-)

    SvarSlett