06.01.2015

Godt nyttår - give away

Riktig godt nyttår alle sammen!
2015 er i gang og hvis jeg ikke tror feil har vel de fleste mange planer i det nye året.
Personlig har jeg flere høydepunkter i løpet av året - og noen utfordringer.
Akkurat sånn det pleier å være.
 
 
I løpet av desember rundet bloggen både 300 000 og 400 000 sidevisninger.
Lille julaften hadde jeg skrevet bloggen i 4 år.
 
TUSEN TAKK for at dere fremdeles vil lese bloggen min!
 
 
Jeg lovte dere en give away og her kommer den.
 
 
 
"Blå" pakke.
 
 
"Rosa" pakke.
 
 
"Beige" pakke.
 
 
I alle pakkene er det kopp(er), kaffe, godteskål, telysholder, kjøkkenhåndkle og servietter.
Det er selvsagt lov å ønske seg en hvis den har din favorittfarge.
 
For å delta kan du gjøre følgende:
 
1. Være følger eller bli følger på bloggen.
2. Ha bloggen i bloggrullen din eller legge den der.
3. Legge igjen en kommentar under dette innlegget.
4. Linke dette innlegget til egen blogg eller facebook.
Skriv gjerne hvor du linker.
5. Like Marianne's lille rom på facebook. Du finner siden her.
 
I alt kan du trekke 5 lodd.
 
Hvis du ikke skriver egen blogg, men vil være med: Skriv e-postadressen din i kommentarfeltet og du er med. :-)
 
Tre vinnere trekkes 1.februar.
 
Lykke til!!
 
Klemmer, Marianne.
 
 




18 kommentarer:

  1. Så fine give away`s du har.
    Jeg er jo ett blåmenneske... sånn i tilfelle....
    Gratulerer med masse visninger.

    Full pott på meg :)

    SvarSlett
  2. Jeg prøver lykken :-) Liker Facebooksiden, følger bloggen og kommenterer :-)
    line.strandli@gmail.com

    SvarSlett
  3. Gratulerer!! Både boggbursdag og så mange visninger er verd å feire! Og jeg vil selvfølgelig være med;) 5 lodd og linker på bloggen min. Jeg likte alle pakkene, men hadde kanskje valgt den beige.

    SvarSlett
  4. Jeg prøver lykken å trekker fem lodd jeg Marianne :)

    Et riktig godt nyttår ønskes deg og takk for et koselig bloggår :)

    Klemmer Monica

    SvarSlett
  5. Så lekre sett:)

    Tar 4 lykkelodd(jeg har ikke fb),linket på bloggen min(i sidebaren):)Blå og beige er mine farger;-)

    Godt nytt år til deg & dine!

    Mvh.Linda

    SvarSlett
  6. Gratulerer med fine lesertall og 4 års feiring! :) Jeg blir gjerne med og trekker 4 lodd. Om jeg har vinnerlykke ønsker jeg den beige pakken mest, men hadde blitt glad for hvilken som helst av de. ;)
    Godt nytt år til deg, Marianne!

    SvarSlett
  7. Hei, og Gratulerer med 4-års dag til bloggen! Jeg er gjerne med i giveawayen. 2 lodd,følger og kommentar.
    Gleder meg til å følge bloggen videre.
    annemarigabrielsen@gmail.com

    SvarSlett
  8. Hei Hei og Godt Nyttår til deg også :)
    Å masse Gratulerer med flotte tall og 4 år som blogger :)
    Jeg vil gjerne være med å feire deg :)
    Jeg trekker 4 lodd, har fulgt bloggen din en goood stund allerede, å fortsetter med det :)
    Om jeg skulle være heldig så er alle pakkene fine, men den Blå er den store favoritten, er nemlig veldig glad i blå.
    Krysser fingrene og ønsker deg ett Fantastisk 2015 :)

    Hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett
  9. Hei og hå.
    Melder meg på med tre lodd jeg. Så fine premier du har da gitt. Dette kan jeg ikke la gå forbi meg. Så fint at du likte tingene du fant i bruktbloggen min.
    Mange klemmer fra Marit

    SvarSlett
  10. Godt nytt år, og gratulerer med 4 års blogging. Då blir det vel 2 lodd på meg, følger og kommentar.

    SvarSlett
  11. Hei.Gratulere som blogger i 4 år.Har fulgt den i ett par år. 2 lodd på meg.
    Hilsen Kari.
    karskaug@online.no

    SvarSlett
  12. Godt nytt år.
    Og gratulerer med bloggbursdag og mye besøk.
    Prøver lykken med 4 lodd, alle gavepakkene er fine, liker den beige litt ekstra tror eg.
    (er ikkje på facebook)

    Klem,

    SvarSlett
  13. Hei på deg og tusen takk for hyggelig kommentar inn hos meg på juleinnlegget :-) Ellers så blir det 4 lodd på meg, samt at jeg følger deg på IG :-) Ønsker deg en strålende fin dag :-)

    SvarSlett
  14. Hei
    Hiv meg på og tar eit lodd.
    Fin blogg du har:-)
    Mvh
    ma-indre@online.no

    SvarSlett
  15. Hei Marianne!
    Gratulerer med bloggbursdag!
    Og klart jeg vil bli med:))
    Tar 4 lodd jeg (er ikke på facebook)
    Flotte premier som alltid!

    Ønsker deg en flott dag!
    Nå må jeg titte innom dine siste innlegg;))

    SvarSlett
  16. God Nytt År! Gratulerer med 4 års blogging :-) Gleder meg til å se fler flott innlegg fra deg i 2015 :-)
    Jeg tar likeså godt 5 lodd. Har lagt inn bilde i sidebaren opå bloggen min og linket tilbake hit :-)

    SvarSlett
  17. Vil være med på denne da vet du.
    Har deg i bloggrollen min, kommenterer
    og legger link på sida mi. Blir vel tre lodd det.
    tror jeg må "stjele" ideen din om tavlemaling
    på tinnfat. Kommer rett som det er inn noen på
    bruktmarkedet som ikke er så fine lenger. Lurt
    Ha en flott dag :)

    SvarSlett
  18. Jeg vil gjerne bli med .
    Alltid så kjekt å følge med deg her på bloggen .
    Gratulerer med flotte tall !

    Fine gaver .. Falt litt ekstra for den beige .. men alle er fine .
    Trekker 3 lodd .
    Klem fra Anne

    SvarSlett