25.05.2015

Deilig med langhelg

Vi har hatt langhelg - deilig med litt ekstra fri.
Jeg har hatt en friuke i forbindelse med 50-årslag/bryllup, men skal bare jobbe denne uka før vi går ut i tre uker med ferie.
Litt tidlig, men sånn er det bare innimellom.
Vi har ingen planer bortsett fra noen prosjekter hjemme - ferieturen tar vi til høsten.
Skal besøke mamma nordpå, men hun har nettopp vært på besøk.
Hyggelig at en dame i sitt 86. år tok fly helt alene for å være med å feire svigersønnen sin.
 
Som vanlig når vi har noen ekstra fridager dro vi på hytta i Jeppedalen - litt og pusle med her også.
Et lass med gammel, impregnert plank vi fikk har fått ny tilværelse som utvidet platting.
 

Ikke alltid min kjære skjønner alt jeg sier ja takk til, men denne gangen var han ganske så fornøyd med at han slapp å kjøpe impregnerte materialer.
At de allerede hadde samme, grå patina var heller ikke verst.
;-)
 


 
Jeg drikker aldri pulverkaffe hjemme, men på hytta smaker det fortreffelig det også.
Og som alltid en kraftig brunsj med egg og bacon på ferskt brød.

 
Den mest avslappende utsikten vi kan tenke oss.
 
I år har vi flere avtaler med venner og familie her oppe - så koselig å dele det lille paradiset vårt med andre.
Et vennepar av oss fikk en dagstur hit - med alt inkludert - til jul.
Koselig å gi bort tid til noen man ikke ser så altfor ofte.
:-)
 
I dag har jeg vært og vasket ut i butikklokalene.
Det aller meste er på plass i garasjen; så får vi se om det blir noe salg hjemmefra.
Hva det blir til fra høsten er fremdeles uvisst, men jeg velger å ta det sånn det er nå.
Jeg begynner sommersesongen på Huser Gard førstkommende søndag, og kommer til å være der en del i hele sommer.
 
Blir spennende å se hvor det ender hen til slutt.
Tusen takk for gratulasjoner i forbindelse med forrige innlegg!
Vi trives godt som ektepar!
:-)
 
Vi blogges!
 
Klem, Marianne.



3 kommentarer:

  1. Så fint dere har hatt det der.
    Og for ei sprek dame.
    Nyt en ny uke.
    Klem Christina

    SvarSlett
  2. Nydelig sted og herlig brunch- nam nam. Det er mat som smaker :)
    Hi hi- så fint at noe var midt i blinken for han også med dine brukt kjøp.
    Jeg er på farten ut døra for å passe jentene noen timer.

    Ha en fin dag :)

    Klemmer Monica

    SvarSlett
  3. Great article, Thanks for your great information, the content is quiet interesting. I will be waiting for your next post.

    SvarSlett