22.06.2015

Litt "nytt" på badet

Jeg kan ikke fatte at vi har hatt ferie i tre uker alt - tida har flydd avgårde.
Vi har kost oss veldig selv om været har vært så som så.
I morra er det tilbake på jobb - og jeg håper jeg får fortsette og jobbe.
Er så lei av en kropp som ikke får bestemt seg om den vil være frisk eller syk - så i morra har jeg bestilt legetime. IGJEN.
Nå må det en full sjekk til!!
 
 
Vaskeskapet er plassert på badet, og jeg er kjempefornøyd!!
 

 
Såpekoppen har jeg kjøpt på samme sted som vaskeskapet.
Vaskesettet i porselen har jeg hatt i mange år, og er en av mange favoritter.

 
Nattpotte - selvfølgelig diskret bak forhenget.

 
Forhenget er en kjøkkengardin med blonde og hullmønster som har fått et par sømmer.
 
Nå skal vi kose oss med god mat i varmen - helt greit at sola ikke skinner når temperaturen er over 20 grader.
 
Vi blogges!
 
Klem, Marianne.


3 kommentarer:

  1. Helt nydelig alt sammen og lekre farger :) Så det er den du bruker om natten ? hi hi :)

    Håper de finner ut av deg og at du blir helt bra snart !

    God sommer klem fra Monica

    SvarSlett
  2. Dette ble helt nydelig!
    Vakkert vaskestell, og så fint det ble med forhenget:))
    Alt har du gjort så fint!
    Og den fine såpekoppen, du er flink til å gjøre det flott rundt deg, en glede å titte innom deg:)
    Ønsker deg god bedring!

    SvarSlett
  3. Dette ble helt nydelig!
    Vakkert vaskestell, og så fint det ble med forhenget:))
    Alt har du gjort så fint!
    Og den fine såpekoppen, du er flink til å gjøre det flott rundt deg, en glede å titte innom deg:)
    Ønsker deg god bedring!

    SvarSlett