13.07.2015

"Fotoshoot"

Helt i begynnelsen av juni hadde jeg besøk av Nina som har facebooksiden - Made by Nina - .
En alle tiders dame som er veldig flink til å ta bilder og som har interiør som sin største interesse.
Hun er utrolig dyktig på styling, og hun var på besøk da jeg hadde vernissage i butikken i 2013.
 
Du finner siden hennes her - er virkelig verdt et besøk.

Hun fikk leke seg med kameraet hjemme hos oss - her får du et bilderas.
Veldig morsomt å se ting gjennom andres øyne.

 




 







 
Og her er noen bilder fra stua.
 






 
 
Det var dagens blogginnlegg fra "fotoshooten" hjemme hos meg.

Vi blogges!

Klem, Marianne.
 


3 kommentarer:

  1. Hei Marianne!
    Nå har jeg sittet her og kost meg med dine siste innlegg, har vært helt fraverende på både blogg og Instagram i det siste, så nå bare måtte jeg innom her og titte:)
    Skal si du har hatt mange fine prosjekter i det siste,og så mye flott! Vakker uteplass dere har fått ordnet, og den kommoden ble virkelig lekker,likte fargen kjempegodt!
    Har lenge tenkt å lage nytt innlegg på bloggen, men det har ikke blitt ennå.
    Det er slett ikke bilder og ting å blogge om det står på, men heller denne tiden som flyr så fort...har mange nye prosjekter jeg gjerne skulle vist frem;))
    Det var i allefall koselig å titte innom deg,og se alle disse fine og inspirerende bildene:)
    Ønsker deg fortsatt fine sommerdager!

    Sommerklem fra Toril

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Toril.
      Tusen takk for hyggelig hilsen - må innrømme at jeg har savnet deg både her og på Instagram. Men det er ikke alltid så viktig å bruke tid på sosiale medier - man må ha lyst og ikke minst tid til å sette seg ned og blogge. Eller ta fram mobilen og legge ut noe på Instagram. Jeg nyter et stadig økende overskudd til å ta igjen tapte arbeidsoppgaver - men kjenner at jeg overdriver en smule innimellom. ;-) Så noen dager må jeg bare gjøre ingenting ennå. ;-) Gleder meg til å se hva du har på lur. Inntil da må du ha findager - forhåpentligvis med godt sommervær!
      KleM.

      Slett
  2. En blogg jeg ikke har vært innom før (tror jeg).
    Litt av hvert å se på her :)

    SvarSlett