21.09.2015

Nytt prosjekt

Jeg har egentlig ikke plass til å dra i hus flere møbler uansett hvor små de er, men i dag greide jeg ikke å la være.
Etter to dager med hagerydding dro vi på dynga med en overlesset tilhenger i dag.
Masse hageavfall og et skap som plutselig bestemte seg for å takke for seg.
Måtte en tur innom gratisteltet, og der fant jeg - en hylle.
 


Trehvit og kjedelig, men tenker at noen strøk med maling vil gjøre den godt.
Har både grønn og grå maling stående - hva tror du blir finest??
 
I mangel av butikklokaler foreløpig må den nok ut for salg rimelig kjapt - det er fullt overalt!! ;-)
 
Men ville ha et lite prosjekt å holde på med, jeg har ingen planer om å jobbe noe særlig ekstra fremover.
Selv om de allerede har ringt noen ganger. ;-)
 


Jeg ble ferdig med å klippe hekk ganske tidlig i dag, så da fikk jeg begynt å rydde drivhuset også.
Har jo "litt" greier stående i hagen....
Her må det stables med god planlegging for at jeg skal få plass til alt.
Skulle kanskje hatt dobbelt så stort drivhus??
De gamle vinduene jeg har brukt som "varmehus" til erteblomstene fikk komme inn - satser på at de holder litt til når de får stå tørt i vinter.
 
Om jeg fremdeles venter på butikklokaler, har vi vært og tatt ut kjøkken.
Vi dro til IKEA Ringsaker, og fikk akkurat sånn kjøkken vi ville ha.
Eller, rettere sagt: Som jeg ville ha.
 
Begynner ikke før til våren, men det gjør ingenting.
Jeg gleder meg!! :-)
 
 
Ønsker alle en fin uke, så blogges vi!
 
Klem, Marianne.

 


2 kommentarer:

  1. Den hylla er helt nydelig- det går ann å ha flaks :) Jeg stemmer for lysegrå.
    Gleder meg veldig til må se utviklingen på kjøkkenet og hvilken type det ble :)

    Ha en fin kveld og fine dager

    Klemmer Monica

    SvarSlett