17.10.2015

Noen ganger greier jeg ikke å takke nei

Jeg har egentlig fullstendig stopp på å ta imot flere møbler og ting - tømmer garasjen så godt jeg kan for å ha minst mulig å flytte på, eventuelt lagre.
Men så fikk jeg en melding om et gammelt filmstativ i tre - og da greide jeg ikke å si nei takk.
Etter litt frem og tilbake fikk det plass på trammen - satser på at det tåler en vinter ute.
 


 
Når man har et rikholdig lager av ting og tang trenger man heller ikke å kjøpe noe å fylle hyllene med.


 
Synes det ble veldig fint - koselig med interiør ute også.
 
Ønsker dere alle en fin lørdag!
 
Klem, Marianne.


2 kommentarer:

  1. Enkelte ting går det ikke å si nei til og koselig med pynt ute også :)

    Klemmer Monica

    SvarSlett
  2. Tusen takk for gode ord og omtanke Marianne - det varmer <3 Jeg føler meg fremdeles ganske så tom og savner han, men det har vært godt å fortelle det.En dag skal vi dø men alle de andre dagene så skal vi leve :)

    Vi er mange som en dag går gjennom det samme...

    Klemmer Monica

    SvarSlett