29.01.2016

Marianne's lille rom er 5 år - give away

En måned og vel så det på etterskudd :
 
Bloggen min er 5 år og jeg vil feire det med å gi bort en gave til en av dere.
 
 
Jeg gir bort en skikkelig "kosepakke" - den består av en bok, kopp, kaffe og te, 2 lavendelposer, en pakke med lys og fyrstikker og noteruller du kan pynte med.

 
Denne gangen vil jeg at du forteller meg hva du gjør når du skal slappe av og kose deg.

 
Hvis du vil bli følger på bloggen og/eller legge den i bloggrullen din, er du velkommen til det.
 
Altså : Hva gjør du når du skal slappe av og kose deg?
 
Trekker en mottaker av kosepakken 15.februar.
 
Lykke til!
 
Klem, Marianne.
 


12 kommentarer:

  1. Så spennande gåve !
    Du ligg i bloggrullen min frå før :)
    Eg lika å slappe av med ei god bok, eller eit handarbeid. Det blir også brukt tid til å lese blogger og anna på nettet...
    Akkurat no er uveret Tor på veg hit, så det blir ein spennande kveld...
    God helg frå Anne-Mari

    SvarSlett
  2. Jeg rydder (hvertfall det jeg ser fra kroken :-P) tenner masse lys, og setter meg godt tilrette under stuedyna (ja, jeg har egen ;-)) da slapper jeg av! Hvis jeg skal kose meg, blir det litt godt på bordet itilegg ;-)

    SvarSlett
  3. Hei Marianne.
    Gratulerer med å ha greid å være blogger i 5 år. Og jeg vil så klart være med :) Hva jeg gjør når jeg skal slappe av? Hm... Rydder og rydder helt til jeg finner igjen boka, og kan synke ned i sofaen :) Klem

    SvarSlett
  4. Gratulerer med 5 år! Kjempekoselig gave, og jeg vil selvfølgelig prøve lykken med deg;) Jeg koser meg med levende lys, varme i ovnen, litt godt å spise, håndarbeid, lesestoff og bloggbesøk. Da går tiden litt for fort.

    SvarSlett
  5. Da setter jeg meg i godstolen med en bok og en kopp te😊 gratulerer med bloggbursdag!

    SvarSlett
  6. Gratulerer med 5 års blogging :) Eg kosar meg med handarbeid, tende lys, og ein god kopp te :)

    SvarSlett
  7. Gratulerer med 5 år med blogging.
    Er jo veldig koselig å blogge.
    Når jeg virkelig skal kose meg så krabber jeg opp i sofaen med ei god bok, tente lys på bordet og en varm kopp med te eller kakao. Og ei skål med frukt( el sjokolade visst jeg er i det hjørne)
    Ønsker deg ei riktig god helg :)

    SvarSlett
  8. Gratulerer så mye med bloggbursdag.
    koser meg gjerne med levende lys, fyr i ovnen, kaffe eller te i koppen og ei bok eller håndarbeid.
    Pus skal helst ligge inne å kose seg også, i sofa-en, eller i fanget mitt.
    Mye selskap i katten.

    I dag har heile familien,kos oss med reker, pus får også etter at me andre er ferdige.
    Ha ei god helg.

    Klem,

    SvarSlett
  9. Gratulerer! :)
    Jeg koser meg gjerne med en god bok sammen med et pledd og en stor kopp te. (Sjokolade går også bra. ;)) Ellers har jeg begynt med en ny hobby - fargelegging for voksne, som er veldig artig og avslappende. Da kan man høre på en lydbok. Strikketøy, turer i skog og mark er også herlig avslappende på sine måter. Det gjelder å nyte det som gjør en godt. :)
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  10. Så koselig frøken snupp. Tiden flyr og allikevel er du en solstråle man kan nyte tiden sammen med og slappe av. Håper du holder på i mange år med dine krestive kreasjoner og du lager de med sjelen. Det trolig inspirerende med alt du får tid . Jeg koser meg på jobben etter en stor klem og en kaffe kopp med deg og høre latteren din . Det gjør hverdagen så bra!!omgås med mennesker som får meg til å slappe av og le. Hjemme tiden er det 100vis av te lys og stor bolle med godteri og film :)ha en strålende dag��

    SvarSlett
  11. Gratulerer !
    Flott levert i hele 5 år !
    Det er så mange som slutter av med blogging ...kjekt du fortsetter .
    Litt av en gave du gir bort !
    Om sommeren slapper jeg aller mest av med hagearbeid ..
    Når det gjelder den mørkeste årstid er det nok strikking som står øverst på lista ...levende lys og fyr på peisen .
    Ha en fin dag !
    Klem Anne

    SvarSlett
  12. Gratulerer! Så flott gave! 😊jeg liker sette på litt god musikk tenne lys og kikke i noen fine interiørblader/ lese en god bok. En hyggelig film er også trivelig å se! Ønsker deg en fin uke! Klem Tove

    SvarSlett