06.03.2016

Blanda godt

Ja, innimellom må man bare ta et "oppsamlingsheat" og vise bilder fra flere prosjekter samtidig.
Jeg har hatt en uke fri og plutselig er den over.
Sånn er det - tida flyr og vi får henge med så godt vi kan.
Men gleder meg til å begynne å jobbe igjen, altså.
 
Først kommer det litt interiørbilder fra stua. Eller stuene.
Tenker ikke på at vi egentlig har to stuer, jeg.
 


 
Barnestolen er fra 1940-årene, og stod egentlig i "til salgs"-haugen. Men jeg MÅTTE bare ta den inn og finne et bruksområde.
Passer finfint som blomsterbord - egentlig ønsker jeg meg et par gamle dukker eller bamser til å ha i den.
Men inntil videre duger den som den er.




 
Terrinen er kjøpt på loppis og mangler en hank.
Men passer jo perfekt til perleblomster på det gamle vinduet jeg har liggende på stuebordet.
Et av mine mange, sære påfunn.


 
Egendesignede egg - er lenge til påske, men jeg synes de passer godt inn likevel.
 




I dag har vi vært på hytta en tur - helt genialt med kun 25 minutters kjøretur.
Vi må riktignok gå en snau kilometer inn og ut - men det er det verdt.
I dag lagde vi oss deilig brunsj - stekte poteter med sopp og pølser.
Ble ikke noe middag i dag, for å si det sånn. ;-)
Gleder oss allerede til påske - da skal vi dit igjen. :-)
 




 
Årets første maleprosjekt er et skatoll med påmontert hylleseksjon.
Det kom til meg i sort - jeg setter så klart mitt preg på det.
I dag har jeg malt et strøk - blir et strøk til før jeg skal tapetsere bordplata.
Så får vi håpe noen vil ha det. :-)
 
Vi blogges!
 
Klem, Marianne.

 


2 kommentarer:

  1. Den barnestolen er bare sååå fin, og den passer perfekt til å sette en blomst i. Kos deg med prosjektene dine :)
    Klem

    SvarSlett
  2. Så koselige bilder og god mat :) Vakker tapet og skatoll.

    Kos deg masse og ønsker deg fine dager

    Klem Monica

    SvarSlett