27.02.2019

Jeg har hobbyrom!!

Utgangspunktet.
Ganske slitt og klart for oppussing etter 15 år som gutterom.
 

 
Disken og vekta er fra nabobygget som i sin tid var landhandleri.
Skiltet ble laget til butikken jeg hadde noen år, nå er det malt og pryder veggen.
 

 
Alle møblene er gjenbruk bortsett fra benkeplata.



Skal ha inn et skap det bordet står, men vi har ikke fått hentet det enda.
 

 
 
Det er litt kaotisk nå, men sånn må det bare være til alt er på plass.
Har det så ryddig ellers at her øver jeg meg på å la det være litt rot. ;-)
Kan jo bare lukke døra hvis det blir for mye. :-)
 
Denne uka nyter jeg vinterferie i eget selskap, men har flere planer.
Så kan jeg jo kose meg med gubben på kvelden. ;-)
 
Ha en fin dag!!
 
Klem, Marianne.

1 kommentar:

  1. Supert hobbyrom!
    Er så flott den disken,kjekt med mye oppbevaring til alt av hobbysaker:))
    Du er flink til å få til en koselig atmosfære i dine rom,både med farger og interiør.
    Ønsker deg en fin torsdagskveld!

    SvarSlett