29.01.2011

Bra innsats i dag...

Det er ikke hver dag jeg får til to blogginnlegg..... Det må være bra.....
Har fått unna "endel" husarbeid i dag, når man bor 4 stykker under samme tak, blir det klesvask... MYE klesvask....
Dessverre er det ikke min favorittsyssel å vaske, henge opp og brette klær, det volder meg mer irritasjon enn glede... Dessverre.
Jeg er selvsagt glad for at jeg har noen å vaske klær for, men likevel... Mine to håpefulle bretter heldigvis sine egne klær, så den jobben er halvert for min del.....

Måtte finne på noe morsomt etterpå for å heve humøret noen hakk, så jeg "gikk løs" på trekisten min..




I det siste nummeret av Boligpluss var det flere ideer til dekorasjon, og jeg gjorde min egen vri på det.




Brukte en gammel avis, hvit maling og litt blonde.
Jeg synes det ble fint og må jo si at pyntegjenstandene kommer mer til sin rett nå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar