22.01.2011

Lørdag morgen.....

..og jeg innser til min store "skrekk" at det er flere dager siden jeg skrev noe.... Det blir feil å skylde på noe i det hele tatt.....
I dag er jeg tilbake, og nyter en stille lørdag morgen alene med en god kopp kaffe og litt blogging.

Jeg hentet en pakke fra Sverige i går, nettbutikken countrybymail.se er en av mine mange favoritter.



Denne gangen bestilte jeg pumpeflasken til oppvaskmiddel og gamle aviser.

Jeg synes det er koselig at det er pent på kjøkkenbenken også, så i tillegg har jeg tømt håndsåpen i en pumpeflaske av glass med "sølv"mønster.
Oppvaskkostene bytter jeg ut med jevne mellomrom, og har alltid to. En til kjeler og diverse grovvask, og en til glass og tallerkener. Ikke spør meg hvorfor, men antagelig har jeg hørt eller lest det et sted at  "det er lurt."

De gamle avisene bruker jeg til diverse ting. De er veldig dekorative og fine, synes jeg.


Disse sinkboksene har jeg også bestilt i en nettbutikk. Det er et sett på tre, den største har jeg brukt til å oppbevare glansbildene mine i.




Sinkklokken er fremdeles uten plass, den er fin som dekorasjon så lenge.




To løpere som venter på videre bruk. De skal brukes til gardiner, den ensfargede på rommet til eldstemann og den andre i trappegangen.
Jeg har dilla på skrift i alle varianter, enten det er på tekstiler eller bruksgjenstander.



Sent i går kveld tikket det inn en bestilling på 4 lyslykter av denne typen. En venninne av søsteren min vil ha!
Jeg håper jeg finner kubelykter i dag, skal ut å handle litt med yngstemann likevel.



Før jul satte jeg likør på appelsin, kanelstenger og brunt sukker.
I dag har jeg fyllt den på flasker.
Har kjøpt flasker på Panduro og Kremmerhuset, og dekorert med klistremerker og tags med "innholdsfortegnelse".
Blir spennende å prøvesmake....

Ha en fin fin lørdag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar