09.01.2011

"Lørdagsgodis"

Tida flyr, og nå er jammen den første uka i 2011 over allerede...
I går brukte jeg dagen på å gjøre unna husarbeid og endel ærend før jeg fant "lørdagsgodiset" mitt.
"Godiset" er et knippe interiørblader jeg kjøper hver måned, og det er like godt hver gang å synke ned i stolen for å nyte dem. Som regel bruker jeg å titte igjennom dem en gang, før jeg begynner å lese. Det er så mange vakre bilder å se på, og ideene strømmer på, selvsagt.
Jeg får faktisk til å nyte dem helt til de kommer ut neste gang om en måned, vanligvis er jeg ferdig med et blad på en kveld.

Jeg var og hentet en pakke fra H&M i går også. Jeg liker den linkolleksjonen de har.
Prisen er overkommerlig og produktene fine. Denne gangen kjøpte jeg denne løperen.




Denne trådsnella har jeg bestilt fra en nettbutikk, og den stammer antagelig fra et eller annet spinneri.
Synes den er morsom, og den passer jo godt inn i den landlige stilen.
Vet ikke helt om den blir værende der den er akkurat nå, det er sånt som forandrer seg underveis.
Det er greit å flytte litt rundt på ting og tang, da blir man ikke så lei og det er også en måte å spare litt penger på.




Fikk med meg et par korktavler fra jobben på fredag som skulle kastes, og de skal få litt maling og "stæsj". Liker gjenbruk og synes det egentlig er tullete å kaste fullt brukbare ting...





Tilslutt et lite stemningsbilde fra stuen med ønske om en fin søndag til dere alle!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar