15.01.2011

Lørdag..

..og det betyr en litt lengre morgen enn vanlig, og kaffe og avis på sengen... Eller, som i mitt tilfelle, blogging...
Jeg ser jo at det i perioder ikke er like lett å skrive om noe nytt hver dag, spesielt når det er litt stille på hobbyfronten....
I en tildels travel hverdag er det ikke alltid like lett å finne tid til prosjekter som venter.
Mangel på lyst til å gjøre noe er jo også en medvirkende årsak.....
I dag har jeg planer om å få vasket huset, ikke at det er et overveldende behov, men jeg liker lukten av nyvasket hus.. Er litt gammeldags og må ha grønnsåpelukten for å kjenne helgefølelsen komme sigende....
I går var jeg tidlig ferdig på jobben, og vasket klær hele ettermiddagen. Jeg rakk å skimte bunnen i kleskurven, for etter et besøk inne hos yngstemann som er borte i helgen, ble den ganske full igjen. Så DE klærne er allerede satt på. NÅ er det tomt.... Jeg skal ikke klage, jeg er glad for at jeg i det hele tatt har noen å vaske klær for, men i perioder er det ekstremt mye......

Blomstene overrasket jeg Atle med mandag denne uken, da hadde vi 7- årsjubileum.
Jeg har , det er jo skam å si, glemt eller ikke tenkt over årsdagen vår de fleste årene vi har vært sammen... Denne gangen var jeg føre var og bestilte blomster på nettet som han fikk levert på jobben.
Morsomt, og jeg tror han satte pris på det selv om han ikke sier så mye....


Hadde en lang tur innom posthuset i går også, for å hente noen pakker.
Blant annet hentet jeg disse miniatyrene som jeg har bestilt fra Fru Rosas Landhandel.
Jeg ble jo lykkelig når jeg fant ut at denne nettbutikken har miniatyrer i "landstil", og at jeg slapp å bestille fra Danmark. Det kan nok hende jeg gjør det likevel, men akkurat nå synes jeg det var veldig greit å bestille fra denne butikken. Blir garantert flere kjøp, det er godt med plass....

I dag skal jeg hente gardinene jeg bestilte for en stund siden, så da kommer det vel et innlegg med bilder av hvordan det blir etterhvert...

Ha en riktig god lørdag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar