09.10.2011

Koselig søndag!

Været får ikke æren for det, her har det vært grått, trist og kaldt i dag.
Frost på morran og øsende regn etterhvert... Skikkelig høstvær!


Har hatt to av søstrene min og en kusine på besøk i dag, og det liker jeg!
Liker å pynte bord, lage god mat og kos! Masse kos!




Dekket på på kjøkkenet, liker å sitte der!
Det går i lilla for tiden, ser jo at adventstida må få en annen farge - kanskje.
Blomstene er fra - Nille, synes de er søte og passer til duken i lin.
Serviset har jeg kjøpt på salg på Bohus en gang, fikk til 12 personer for under 400 kroner.




I det gamle trauet la jeg et kjøkkenhådkle i lin, ferske, varme rundstykker fikk gjemme seg der.
Liker det slitte treet mot sukkersøtt, rosa.



Jeg elsker å ha besøk, og har to selskaper (planlagte) pluss en vennemiddag nå før jul.
Kanskje blir det mer, det håper jeg ihvertfall....

Nå er det bare å fyre i peisen, ser ikke ut til at været skifter med det aller første!

Ha en riktig fin søndagskveld!

                                Klem, Marianne.

1 kommentar:

  1. koselig du har gjort det for gjestene dine :-)

    klem tone

    SvarSlett