20.10.2011

Litt reprise



Jeg har vist bilder av denne hylla før, men jeg synes den er så koselig.
Lysestakene etter svigermor gjør seg godt med grå kertelys mot den hvite madonnaen.



Måtte innom blomsterbutikken og kjøpe denne lykta i dag.
Nå har jeg sett på den flere ganger, og i dag ble den med hjem.
Synes den er kjempefin på peishylla.


Nøkkelskapene skal med på messe, synes de ble ganske søte?
Kjøpt hvitmalte på Europris og dekorert med decopage, blonder og hekleblomster fra Panduro.
Servietter fra Sagen Vintage.



I går kom enda en pakke fra Sissel; en av hennes fine puter.
Passer perfekt inn i stua!

Tusen, tusen takk, Sissel!

Pakken med julegaver bestilt til søstre og venninner kom også i posten i går.
Hvis du ikke har vært innom Little Shop of Wonder på facebook, anbefaler jeg en tur innom der på det sterkeste.
Alice har også butikk på http://www.epla.no/

Håndlagde smykker og andre herligheter!

Jeg kan naturlig nok ikke vise fram gavene, men jeg tror de vil falle i smak!

Tilslutt vil jeg takke dere for gode ord dere legger igjen her!

Ha en fin høstkveld!

                     Klem, Marianne.

1 kommentar:

  1. Kjekt den falt i smak - ser den har blitt litt skrukkete på vei i posten ;) men det rettar seg vel ut igjen...

    Klem

    SvarSlett