04.10.2011

Lyng i keramikkpotter..og noen skatter på tampen



I dag skinner sola igjen, men nå er det virkelig høst i lufta...
Det spiller ingen rolle, egentlig , når det er så vakkert!

På plantebordet mitt har jeg noen keramikkpotter stående, de har snart det utseendet jeg liker.

Håper at jeg får drivhuset mitt neste år, da skal jeg på jakt etter gamle, patinerte potter som skal få stå der og være vakre... Kanskje med litt stiklinger oppi...

Planene er mange, og det er ikke alt jeg (vi) rekker å gjennomføre.....




Disse to barnestolene fikk jeg med meg på søndag, synes de er veldig sjarmerende.
Er litt usikker på om jeg skal male dem, eller la de være som de er....
Hva synes du??

Har lenge ønsket meg barnemøblement, så disse blir nok i huset.
Nå må jeg bare finne et bord til.




En liten "show-off" av tingene jeg fikk med meg på søndag; her er det mange spennende prosjekter!

Jernsenga skal prøves i tv-stua - mulig den blir sofa...

Da vil jeg bare ønske deg en riktig god tirsdag  - kos deg!

                                     Klem, Marianne.

1 kommentar:

  1. Mye spennende du har fått i hus :) Jeg ville latt stolene være som de er inntil videre - de har jo sin charm.
    En fortsatt god tirsdagkveld fra Inger

    SvarSlett