30.10.2011

Engler

Engler er et fast innslag i min innredningsstil, jeg har et spesielt forhold til dem...


De bringer med seg noe trygt og godt jeg har minner om fra barndommen.


Hvis man vil, er det jo også et "vanlig" innslag i landstil / shabby innredning.




På skapet under kjellertrappa har jeg et lite stilleben i jordfarger.
Siden vi har terrakottafarget murvegg, er det ikke så lett å finne innredningsdetaljer som passer til.




Løperen er fra Sia, og jeg kjøpte den på loppis for lenge siden.


Samtidig kjøpte jeg englene, jeg tror de er i pappmasjé , og den engelske ordboken.


Potteskjulerne tok jeg med meg fra min forrige jobb.
De hadde opprydning, og de skulle kastes.
Heldigvis spurte de meg først....


De har en litt spesiell betydning for meg, de ble gitt et år til jul av en kollega som ble revet bort på tragisk vis.


Hun var også læreren min på hjelpepleieskolen, og hun fikk aldri vite at jeg hadde bestått eksamen...


Vi må jammen være glad for at vi ikke vet hva som venter oss innimellom.








Tilslutt i dag vil jeg vise årets scoop, jeg bestilte en forundringspakke fra Panduro og i går kom den i posten.


Mye for 99 kroner, her er matriell til masse forskjellig.
Tenker jeg tar med meg endel på jobben, jeg har blitt "aktivitetsansvarlig" på SFO, og da er det fint å ha litt matriell tilgjengelig som ikke koster allverden.


Boksene kommer fra -Nille.


I dag har jeg vært supereffektiv på morgenen, og har allerede vasket gulv.
Skal ta en runde med støvfilla også, så skal kvelden benyttes til å sy ferdig hjertene.
Har allerede fått bestilliger, så får vel henge i! 


Jeg ønsker deg en riktig god og avslappende søndag!


                      Klem, Marianne.





1 kommentar:

  1. jeg bare ELSKER engler!
    så smart med en forundringspakke til 99 kr...spennende!!!

    klem tone

    SvarSlett