15.01.2013

Grytidlig trekning

Jeg skal til Oslo i dag, og blir borte det meste av dagen, så har allerede trukket vinneren
av gavedrysset.


Den heldige som får tilsendt denne herlige velværepakken til en verdi av 400,- er


Salige Lavendel.

Gratulerer!

Send meg adressen din til mariannenymoen@yahoo.com eller via facebook.

Tusen takk for deltagelsen til dere andre!

Du finner produktene hos Kjersti på Grønn Lykke hvis du har lyst til å prøve.

Da vil jeg ønske deg en riktig fin dag så lenge!

Klemmer, Marianne.

2 kommentarer:

  1. Heldige vinner . denne gikk meg visst hus forbi!!!

    SvarSlett
  2. Tusen tusen hjertelig takk kjære deg, jeg føler meg som en veldig heldig vinner!! To gode gaver på en og samme dag - strålende sol og denne supre gaven fra deg =) Tusen takk!

    SvarSlett