10.01.2013

Vinter-"uro"

Jeg har laget noen istapper i filtet ull som jeg  har hengt på et oppheng i strengearbeid - 
eller "luffarslöyd" - som det også kalles.
Idéen plukket jeg opp i et julemagasin, men jeg bare må gjøre det på min måte.
Jeg fikk en hel sekk med ull fra sauene til en kollega av meg, så ser for meg at dette er noe jeg kan bruke den til.


Jeg har festet et prisme nederst og så sydd med sølvtråd rundt for å lage litt struktur.



Til og med mannen i huset satt og tittet interessert på når jeg holdt på - koselig! <3

Ikke glem å henge deg på gavedrysset - du finner det her.
Del det gjerne med alle du kjenner, dette er en herlig velværepakke som snille Kjersti på Grønn Lykke har sponset.

Da gjenstår det bare å ønske deg en fin torsdag!

Klemmer, Marianne.



3 kommentarer:

  1. SÅ vakre istapper du har laget Marianne! :) Dette var en fin vinterpynt. Klemmer Merethe

    SvarSlett
  2. Så fine de er.
    Også god torsdag til dig.
    Klem Lonni

    SvarSlett
  3. så nydelige!
    heldige deg som fikk saueull :-)

    klem tone

    SvarSlett