14.01.2013

Tidlig morgen

Jeg våknet tidlig idag, og jeg må innrømme at denne stille morgenstunden er herlig.
Det er lite støy her, misforstå meg rett, men det er noe eget med disse stille morgentimene helt alene.

I dag drikker jeg morgenkaffen fra denne vakre  koppen.
Den er stor og rommer en deilig kopp kaffe, enten fra kaffemaskinen eller trakteren.
Kjøpte den på Grønn Lykke i helgen, og jeg tror jeg må kjøpe et par til, ihvertfall.


I går dekorerte jeg noen Norgesglass med servietter fra - Nille.
Synes denne drivved-servietten gjorde seg godt på en lykt.
Noe nytt til lysfatet er koselig i blant.


Laget noen flere som er for salg.
Har nemlig planer om å komme meg på Søndagsmarkedet på Blå i løpet av noen uker, sammen med min gode venninne Hilde.
Koselig å ha litt nytt og ha med seg og spennende å prøve et nytt sted.



Det blir ikke så mye nytt i heimen eller på hobbyfronten for tiden, nå venter jeg bare på at lokalet vi har fått tak i til verksted skal bli ledig.
Vi er 4 kreative damer som skal drive sammen, og jeg GLEDER meg!
En årelang drøm er i ferd med å gå i oppfyllelse!

Det kommer nok utfyllende innlegg etterhvert som vi kommer i orden.
Planene er mange, så det blir en stappfull agenda! 
:-)

I går tippet jeg 40000 sidevisninger, tusen takk til hver og en som er innom!
Tusen takk for trivelige kommentarer dere legger igjen også, og takk for at dere vil følge bloggen min!

I morgen trekkes gavedryset, hvis du enda ikke har hengt deg på, kan du gjøre det her.

Velværepakken er helt herlig, og jeg gleder meg til å gi den til en av dere.

Ønsker deg en fin dag!

Klemmer, Marianne.

7 kommentarer:

  1. God morgen, Marianne. Ikke noe smaker bedre enn morgenkaffe i en fin kopp. Gratulerer med så mange sidevisninger. Din var en av de første bloggene jeg begynte å lese. Ha en strålende dag. Klem, D

    SvarSlett
  2. En kaffe gjør mye, ekstra kos med en så flott kopp.
    Må nyte de små øyeblikk :)

    Ha en flott dag!

    Klem

    SvarSlett
  3. HEI:)
    GRATULERE MED SÅ MANGE VISNINGER
    KLKTA BLEI LEKKER
    NYT DAGEN
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  4. Good morgen ;)
    Her er trakteren presis klar, skal bli godt ;) Så en tur rundt tjernet, må få litt luft hihi ;)
    Koppen og lykten var sååå lekre ;)
    NYT av dagen!!7
    Klemmer Anki

    SvarSlett
  5. God morgen :)
    Deilig med sånne morgener , lekker kopp skjønner du vil ha flere :)
    lyslykten ble nydelig !
    Spennende tider du går inn i , lykke til !!
    OG grattis med flotte visningstall !
    klem , klem

    SvarSlett
  6. Godt Nyttår :)
    Macén min og jeg ble visst uvenner rett etter nyttår, så jeg har ikke fått ønsket deg Godt Nytt År før nå :)

    Så utrolig stilig det Norgesglasset ble, det er jo så gøy å pynte på glass slik!
    Du er jo så utrolig kreativ, så jeg er sikker på at du har mye å bidra med på den nye jobben :) Gleder meg til å se bilder :)
    Ønsker deg en flott dag, god klem!

    SvarSlett
  7. Godt År og tillykke med skjønn kopp!! Den ble jeg misunnnnnnelig på!!

    SvarSlett