21.01.2013

Nesten en uke siden sist

Mandag og nesten en uke siden forrige innlegg.
Dagene har vært fulle av mer eller mindre hyggelige gjøremål, så bloggingen har blitt prioritert bort.

Nå er det en ny uke, og jeg har greid å samle de fleste løse trådene.


Jeg har fått de nye lyktene til stuevinduene, og er kjempefornøyd!
De er akkurat passe store, og gir den effekten jeg ønsket meg.
Skiftet ut de lyse gardinene i dag med noen litt tettere, og i litt mørkere farger, i dag.




Jeg er litt treg , men i dag fikk jeg med meg en bukett med nydelige hvite med et svakt skjær av rosa.
De passet fint på salongbordet.


I dag var jeg på kreativ lunsj igjen, og det går fremover med planene om verksted.
Vi gleder oss veldig til vi kan sette i gang.... :-)

Jeg gleder meg til enda en fridag, har ting underveis som jeg kommer tilbake til når  alt er meldt inn der det bør meldes inn.
Greit å ta det i riktig rekkefølge, eller riktig tjenestevei, om man vil.

Ønsker dere alle en riktig fin mandagskveld!

Klemmer, Marianne.

8 kommentarer:

  1. Så koselig og lekkert!
    Så fint med blomster,blir så glad av og se på de.

    Ha en fin kveld.

    Klem

    SvarSlett
  2. Hei kjære deg! Jeg fikk den fantastiske gaven i posten i dag - 1000 hjertelig takk for den herlige, spennende og rause gaven! Gleder meg virkelig til å prøve noen av produktene i kveld.
    You made my day =)

    SvarSlett
  3. Nydelig lykt :)
    Er så spennende med hva du ender opp med framover.

    Nå har jeg endelig fått internett som funker - har vært noen trøblete uker. Men en snill nordmann, har gitt oss tilgang til sitt nett.
    Klems

    SvarSlett
  4. Ha en flott uke. Spennende å se hva dere kommer opp med i forhold til verksted. D

    SvarSlett
  5. nå er jeg nyskjerig på hva du er så hemmlighetsfull om......gleder meg til å høre om hva planene er :-)
    lyktene var flott, rustikke ....som jeg liker!
    tullipaner er bare så nydelig!

    klem tone

    SvarSlett
  6. Vakkert hos deg!
    Nydelige lykter:)
    Og tulipaner er nydelige og skaper fin stemning.

    Fin kveld til deg!

    SvarSlett
  7. Så fint du har stæsjet, med de rosa tulipanene som toppen på kransekaka.
    Det blir spennende å følge med på planene dine.
    Ha en fin kveld.
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  8. Koselig pynt, lunt og godt med et hint om vår som følger med tulipanene. Lykke til med alle gjøremål, jeg gleder meg til å høre mer :o) Ha en god søndag! Klem fra Nina

    SvarSlett