29.12.2010

Hjemme hos meg....

...er det hvitt, beige og brunt som gjelder. Har sorte smijernslamper som kontrast og bytter ut lys og tekstiler etter humør og årstid.









Jeg hadde veldig lyst til å bytte ut de trehvite, lakkerte skapene / hyllene med skap og hyller fra loppis, men da satte min kjære foten ned. Kompromisset ble at det vi hadde ble malt. Vi valgte å bruke fargen Latte for å bryte litt med veggene, som er malt i fargen Dus. Det siste prosjektet var å male dører, vinduer og gulvlister hvitt, her valgte vi fargen Bomull. Har valgt å ha lyse og lette gardiner i alle rom, eventuelt lingardiner. Finner enkle og billige løsninger der jeg kan, og syr gjerne hvis jeg ikke finner det jeg vil ha i butikken.

Neste prosjekt er å lage et skap til gangen av to gamle vinduer jeg fikk av broren min nå før jul.
Har tilgang på gamle, værbitte materialer, og min kjære trår til som møbelsnekker.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar