02.01.2011

Rolig søndag...




Skjønt rolig er jo et relativt begrep.... Jeg var oppe før 8 i dag tidlig for å kjøre eldstemann på jobb. Han fikk spørsmål av en kompis om å være med på varetelling, og det er jo ganske godt betalt.... Så forsvant julen, jeg har egentlig ikke vært særlig lei enda, men det går greit til et visst punkt..... Hadde egentlig tenkt å rydde i går, men fikk tommelen ned av resten av familien...
Så nå er det klinisk rent for julepynt, bortsett fra en engel jeg fikk av min svigerinne i adventstiden. Man trenger engler, uavhengig av årstid / høytid osv...
Har gjort ferdig et par kremmerhus, og så har jeg gått en lang tur.
Det gjorde jeg i går også, og da fant jeg disse utrolig fine konglene.
Foreløpig står de foran peisen, men de får nok en annen plass etterhvert.
Jeg fant ut at jeg ønsker meg en - eller to - vindusfriser, så jeg har spurt en dame som driver en lokal interiørbutikk om pris.... Synes det er greit å støtte oppom lokale aktører, ellers hadde jeg sikkert fått tak i det et annet sted, litt raskere...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar