05.01.2011

Tiden går...

Faktisk gikk den så fort at urverket på klokken i tv-stuen tok kvelden forrige dagen... Jeg skulle bare bytte batteri, og dermed raste det fra hverandre... Heldigvis (?) for meg kan en klokke som ikke går brukes som dekorasjon, så nå står den på et lite bord i stua. Foreløpig.
Var en liten tur innom Jysk før jobb i dag, og der fant jeg en som kunne brukes, selvsagt i "riktig stil". Ulempen er jo at jeg har bestilt en i sink som kommer i posten om noen dager, og som koster desto mer........
Vel...med tanke på at vi etterhvert skal pusse opp kjøkkenet, "trenger" jeg en klokke der også med tiden....


Har et par vinduer stående som jeg fikk av broren min før jul. Hadde egentlig tenkt å lage speil av dem, men har landet på at de blir dører i et skap til gangen. Men da har jeg en malt tv-benk tilovers.... Heldigvis pleier jeg å finne nye bruksområder til det meste, inntil videre skal det få stå....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar