25.07.2011

Lintøyskap

Det hender at jeg får ting og tang - i sommer har jeg fått et skap av en venninne.

Det stod stuet bort på en låve, og hadde et litt annet uttrykk enn det jeg viser bilder av her.

Opprinnelig er det et pc-skap, fargen var mahogny.

Nå har det fått et par strøk med lys maling - DUS - og har funnet sin plass under trappa.

Plansje fra Bloomingville.


Som dekorasjon har jeg valgt et ark fra Sagen Vintage med "Aftenbønn" på, og en sjablon fra Panduro.
Det er festet med decopagelim.

Har brukt sort sprittusj på skriften.

Den varme terrakottafargen er det eneste avviket fra lyse farger i huset vårt, synes den gir kalde murvegger litt mer glød enn hvite vegger ville gjort her.
Trappen skal byttes ut med en hvit etterhvert, og veggen og flisene på gulvet vil komme mer til sin rett.


Jeg har en forkjærlighet for vakre tekstiler, og har etterhvert fått en anselig samling.
Nå har jeg også et vakkert skap å legge noen av dem i - så blir det litt mer oversiktlig i et fra før overfylt stueskap.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar