27.07.2011

Små stilleben

Små stilleben har jeg mange steder i huset.
Ofte ser jeg ikke meningen med ting jeg har - eller finner for den saks skyld - men plutselig finner det sin plass.



Her har jeg et gammelt vindu og en av mine egne rammer med netting.
Diverse glasskupler som er dekorert på diverse måter - med småting samlet over mange år.



Her har jeg samlet flere serviettringer i sølv og sølvplett.
De er ikke i bruk, men altfor vakre til å ligge i en skuff, synes jeg.



En ødelagt urskive er brukt som dekorasjon sammen med lysglass og en krukke i fattigmannssølv.

Skapet skal males etterhvert, men det er en stor og tidkrevende jobb.
Siden min kjære er den flinkeste av oss til å male, må jeg smøre meg med tålmodighet til han orker å ta fatt på jobben.

Det spørs om akkurat det blir en stund til.... I dag har vi vært hos en venninne av meg - på befaring av leilighet.
For en stund siden spurte hun meg om jeg visste om noen som kunne tenke seg å male for en billig penge.

Samboeren min er ganske hendig, og sa seg villig til å ta jobben.
I dag skulle han titte litt på hva skulle male -  og vi endte opp med et oppussingsprosjekt av hele leiligheten.

Spennende og morsomt!Håper jeg kan komme med noen før - og etterbilder etterhvert.

Jammen er jeg heldig som har en snill og tålmodig mann som gjerne deltar....og som bruker av sin tid for å hjelpe meg med det jeg liker å drive med!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar