16.01.2012

Ny uke - nye muligheter

Fint med mandag, ny uke og mange nye muligheter!


Først i dag vil jeg ønske nye følgere velkommen, jeg synes det er så trivelig at dere finner veien hit til mitt lille "rom".
Artig at så mange vil være med på give away'en også!


I dag har jeg levert fra meg en eske med hobbybøker.
Har hatt dem lenge, og de har vært med på to messer. Der har jeg fått solgt noen, men nå synes jeg det var nok tid på lager.


"Bua" er full nok som den er, og jeg må prøve å tømme den heller enn å bruke den til lagerplass.







Trivelige Marit fra Dal kom og hentet dem, og jammen fikk jeg tulipaner av henne.
Nydelige blomster som varsler om vår! Tusen takk, snille du!


Har lagt ut et lite innlegg om forundringsposer på "Krambua", titt gjerne innom hvis det skulle friste!


Da gjenstår det bare å ønske deg en riktig god kveld!


Klemmer, Marianne.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar