12.03.2012

Orden og renslighet

En dyd for de fleste kvinner - jeg tenker ofte på at vi har det utrolig enkelt i dag - med alle de maskinene vi har tilgjengelige og som gjør det meste av jobben for oss.
Ikke rart det var mange slitne kvinner før i tiden, når arbeidet måtte gjøres for hånd.
Grunnen til at jeg har gjort meg noen tanker om dette, er at jeg fant et pyntehåndkle langt inne i et skap.
Jeg mener jeg fikk det av mamma'n min da jeg var nygift, men skal ikke si det sikkert.



Det måtte få en runde med strykejernet, husker ikke hvor lenge det er siden jeg hadde det fremme sist.
Stigen har jeg bestilt fra Ellos.




Synes det er veldig sjarmerende, og det passer jo inn i alt det blå jeg har fremme for tiden.






Gamle aviser på rull og en gammel sikring fra MillaDill.


I dag kom jeg hjem til nyvasket hus, en riktig luksus å overlate det til andre mens jeg selv er på jobb. 


Tusen takk til dere alle for alle de koselige ordene dere legger igjen, dere gjør meg glad!


Fin mandagskveld ønskes dere!


Klemmer, Marianne.

1 kommentar:

  1. Virkelig nydelig pyntehåndkle. Blått er flott.
    Klem, Drude

    SvarSlett