02.03.2012

Tulipaner

En av mine favorittblomster er tulipaner - i alle farger.
Har er forkjærlighet for de hvite og rosa, men stort sett er jeg ikke kresen når sesongen kommer.
Mange kjøper tulipaner året rundt - for meg er det et tegn på vår.



I dag var jeg en liten tur innom Plantasjen etter jobb - må si at jeg elsker at de har en butikk på Jessheim.
Disse papegøyetulipanene ble med hjem i dag - hele 4 buketter.
De har fantastiske farger - gleder meg til de springer ut!




Den blå emaljekanna mi måtte fram, synes det er lekkert mot alt det hvite/brune/beige....
Denne har jeg kjøpt på en lokal antikvitetsforretning - jeg lette lenge etter den... Verdt hver eneste krone..


Nå nyter jeg en stille fredagskveld - den beste dagen i uka...
I morgen blir det jobbing fra tidlig på formiddagen, skal gjøre klart til visning på søndag.
Veldig spent - ganske mange har meldt sin ankomst,og jeg håper på  godt salg.


Velkommen til nye følgere - jeg er overveldet! Håper dere finner dere godt til rette her hos meg!


Fin fredagskveld ønsker jeg dere alle!


Klemmer, Marianne.



1 kommentar:

  1. Tulipaner er flott, og den emaljekanna di skulle jeg gjerne hat. Fin fredagskveld ønskes deg. Klem, Drude

    SvarSlett