10.06.2012

Kasser i utvalg


I dag startet jeg optimistisk med å forberede meg til kassesalg - i en ukes tid nå har jeg hatt en jevn strøm av henvendelser via en kjøpe-bytte-side på Facebook.
Ca 30 stykker hadde meldt sin ankomst, og jeg "jaget" til og med mannen i huset ut for å finne pappkrus fordi jeg ville servere gjestene kaffe.
Vel, det ble ikke akkurat som jeg hadde tenkt, men fikk en melding fra en dame som beklaget at hun ikke fikk kommet på grunn av sykdom.
Hun kommer før helgen, er fornøyd med det, jeg. :-)


Her kommer det ihvertfall et lite bilderas av kasser, dette er jo egentlig et kupp uten sidestykke.
God fornøyelse!










Min snille mann har snekret en benk på bestilling fra en venninne av meg - synes den ble ganske fin, jeg.
Håper hun blir fornøyd også! Skal grunnes og beises før vi leverer den.



Har kjøpt en seng og fått en spisestue som skal pusses opp - ser behovet for et verksted nå.
Håper det ordner seg i løpet av sommeren - tror garasjen må være tom før vinteren..... :-)


Nå venter mer hagearbeid - kos deg masse i kveld!

Klemmer, Marianne.

4 kommentarer:

  1. Virkelig et kupp!! Der skulle jeg ha vørri ;)
    Hørtes veldig koselig ut med kaffe....
    Lykke til flinke bloggevenn ;)
    Anita

    SvarSlett
  2. ÅÅ som jeg har lyst på sånne. Urtolig fine er de.
    Og tenk på alt de er blitt brukt til opp igjen tidene.

    Så ønsker jeg deg lykke til :)
    Og benken ble kjempefin. Så flinke dere er.

    Kjekt du liker Bjørneboden vår. :)
    Klememr fra Margareth

    SvarSlett
  3. Her var det mye kule kasser!

    Zopp Design har et stort sommerblogglotteri gående.

    Mange spennende premier og masse artig innhold.

    Ta turen innom oss!

    SvarSlett
  4. Hei igjen Marianne:)


    Du har vunnet Bjørnekrem idag :)
    Hipp hurra og gratulerer ..

    Send meg adresen din på margarethsa@live.no
    Eller på facebook...
    Så skal vi få sendt deg pakken:)

    SvarSlett