26.06.2012

Småprosjekter

I dag har jeg vært og handlet litt ting og tang til et lite ferieprosjekt.
Vil ha litt innearbeid tilgjengelig hvis jeg skulle bli lei av å male møbler - eller om været blir dårlig. Håper selvsagt at det blir sol og varmt i været de 4 ukene jeg skal ha fri - men det kan man verken spå eller forvente.


Strykemerker fra Sagen Vintage og beige blonde - skal få pryde noe spesielt.


Lekker tapet fra www.måleributiken.se - har endel planer for denne.



Det ble nye kjøkkengardiner i dag også - var innom Råholtsenteret før jeg skulle på trening. Tenkte det var lurt å ikke sitte utenfor treningssenteret og vente idag - forrige tirsdag ble det kommentert... :-)
Har nemlig en "uvane" med at jeg er tidlig ute til det meste... :-)

Det kommer snart bilder av terrassen - påbygget med levegg er kommet langt, og jeg blir SÅ fornøyd!
Regner med at den blir ferdig tidlig i ferien, så vi kan nyte utelivet - litt mer skjermet enn vi er i dag.

Tusen takk for alle, koselige ord dere legger igjen!

Tirsdagsklem, Marianne.


1 kommentar:

  1. Forstår at du har ikke tenkt å kjede deg i ferien! Er spent på resultatene;) Og gratulerer med nye gardiner;)

    SvarSlett